ខេត្តក្រចេះ​ ៖ ​តាម​របាយ​ការណ៍​របស់​ស្នង​ការ​ដ្ឋាន​​នគរ​បាល​​ខេត្ត​បង្ហាញ​ថា ចំនួន​គ្រោះ​ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​​​បាន​ថយ​ចុះ​ក្នុង​​រយៈ​ពេល​មួយ​​ឆ្នាំ​​២០១០ ប៉ុន្តែ​​ចំនួន​មនុស្ស​ស្លាប់​បាន​កើន​ឡើង​ជិត​ពាក់​កណ្តាល​បើ​ប្រៀប​ធៀប​​ទៅ​នឹង​ឆ្នាំ​២០០៩ ។ កាល​ពី​​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​១៣ ខែមករា ឆ្នាំ​២០១១ នៅ​សាល​មហោ​ស្រព​​ខេត្ត​មាន​​បើក​​កិច្ច​ប្រជុំ​ត្រួតពិនិត្យ​ការ​អនុវត្ត​ច្បាប់​​ចរាចរណ៍​ផ្លូវ​គោ ក ក្រោម​អធិបតី​ភាពលោក​ធុន គ្រី អភិ​បាល​​ខេត្ត​ស្តីទី​ ដោយ​មាន​ការ​ចូលរួមពី​លោក​ឧត្តម​​សេនីយ៍​​ត្រី​ហឹម យ៉ាន​ ប្រធាន​​នាយក​ដ្ឋាន​​សណ្តាប់​ធ្នាប់​​សាធារណៈ លោក​ឧត្តម​​សេនីយ៍​ត្រី​​ជួង ស៊ាង​ហាក់ ស្នង​ការ​នគរ​បាល​​ខេត្ត​ និង​ជា​ប្រធាន​​លេខា​ធិកា​រ​ដ្ឋាន​ខេត្ត​ លោក​មេបញ្ជា​ការ​ មេ​បញ្ជា​ការ​រង​កង​​​​​កំលាំង​ប្រដាប់​អាវុធ​ អភិបាល​​រង​ស្រុក​-ក្រុង​ លោក​គ្រូ​អ្នក​គ្រូ​ និង​សិស្សា​នុសិស្ស​​ជិត​៣រយ​នាក់​ ។​លោក​ឧត្តម​សេនីយ៍​​ត្រី​ជួង ស៊ា​ងហាក់ ​បាន​អាន​របាយ​ការណ៍​​ឱ្យ​ដឹងថា ចំនួន​អ្នក​ស្លាប់​ដោយ​សារ​គ្រោះ​ថ្នាក់​​ចរាចរណ៍​​នៅទូទាំង​​ខេត្ត​មាន​ចំនួន​​៦៨នាក់ លើស​ពីឆ្នាំ២០០៩ដែល​មាន​ចំនួនតែ៣៨​នាក់​ប៉ុណ្ណោះ​​ស្មើ​នឹង​៤៤ភាគរយ​ តែចំនួន​គ្រោះ​ចរាចរណ៍​មាន​ចំនួន​​២០០​លើក គឺ​ថយ​ចុះ​បើ​ប្រៀប​ធៀប​​នឹង​ឆ្នាំ​២០០៩ ដែល​មាន​ចំនួន​២១៩​លើក ។ ថ្វីដ្បិត​គ្រោះ​ថ្នាក់​​ចរាចរណ៍​ថយ​ចុះ​​ចំនួន​១៩​លើកមែន​ ប៉ុន្តែ​បាន​បង្ក​ឱ្យ​ស្លាប់​​មនុស្ស​​​​​​៦៨​នាក់​ កើន​​ឡើង​ចំនួន​​៣០​នាក់ ហើយ​​មនុស្ស​​រងរបួស​​ និង​ការ​ខូច​ខាត​​ទ្រព្យ​សម្បត្តិ​ថយ​ចុះ​តែបន្តិច​​បន្តួច​ប៉ុណ្ណោះ ​ដែល​ករណី​​នេះ​នៅ​​​​តែ​ជា​​បញ្ហា​មួយ​មាន​ភាព​ប្រឈម​និង​ព្រួយ​បារម្ភ​យ៉ាង​ខ្លាំង ។លោក​ឧត្តម​​សេនីយ៍​ត្រី​ហឹម យ៉ាន ប្រធាន​នាយក​ដ្ឋាន​​សណ្តាប់​ធ្នាប់​​សាធារណៈ​ បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា មូល​ហេតុ​​ដែល​បង្ក​ឱ្យ​មាន​​គ្រោះ​ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ ​កើត​មាន​ជាបន្ត​បន្ទាប់​គ្រប់ទី​កន្លែង​ គឺបណ្តាល​មក​ពី​មូល​​ហេតុ​ជា​ច្រើន​ដូចជា អ្នក​បើក​បរ​មិន​ទាន់​យល់​ច្បាស់​អំពី​ច្បាប់​ចរា​ចរណ៍ និង​បំពាន​លើ​ច្បាប់​​ចរាចរណ៍ បើកបរ​ក្នុង​ល្បឿន​​លឿន​លើសការ​កំណត់​ និងការ​បញ្ជា​យាន​យន្ត​ស្ថិត​ក្នុង​ភាព​ស្រវឹងជាដើម​ ។ ជាមួយ​គ្នា​នេះ​ ស្រប​ពេល​ដែល​ហេដ្ឋា​រចនា​​សម្ព័ន្ធ​​មួយ​ចំនួន​នៅ​មិន​ទាន់​ស្ថាប​នា​រួច​រាល់​​ទើប​​ការ​ដាក់​បង្ហាញ​នូ វ​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍​នៅ​មាន​​​​​​​​ការ​យឺត​យ៉ាវ​ដល់​អ្នក​ធ្វើ​ដំណើរ ។ លោក​ឧត្តម​​សេនីយ៍​​បាន​លើក​ឡើង​ពីទិស​ដៅ​អនុវត្ត​បន្ត​ គឺ​ជំរុញ​និរន្តរភាព​​នៃ​ការ​អនុវត្ត​ច្បាប់​​ចរាចរណ៍​ផ្លូវ​​គោក​ឱ្យ​បាន​ម៉ឺង​ម៉ាត់​ ដោយ​រឹតបន្តឹង​បន្ថែម​​តាម​​វិធាន​ការ​​ច្បាប់​ ផ្គួប​ផ្សំ​​នឹង​វិធានការ​រដ្ឋ​បាល​​លើលក្ខណៈ​បច្ចេក​ទេស​របស់​​យាន​យន្ត​ និង​បន្ត​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​ច្បាប់​ចរាចរណ៍​​​ផ្លូវ​គោក​​ឱ្យ​បាន​ទូលំទូលាយ និង​មាន​វិធានការ​​បញ្ឈប់​​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម​​របស់​យានដ្ឋាន​កែច្នៃ​ដំឡើង​រថយន្ត​​ដែល​ខុស​លក្ខណៈ​​បច្ ចេកទេស​ ៕